Blogger Templates
KÖLTÖZÉS!!!
Kérlek, ha tetszett a történet, akkor mindenképpen kövessétek a Főblogom, ami ezentúl az egyetlen történetes blogomként fog funkcionálni.
www.stellabrandy.blogspot.com

MOVING!
Please, if you liked the story, be sure to follow the Főblogom, which is now the only history will function as a blog Online Arcades.

2011. augusztus 5., péntek

A túlélő - Prológus

Na, meghoztam a Prológust, ami elég rövidecske lett és nem igazán árul el sok mindent, de az eggyel ezelőtti írásomban elég sokat elárultam - így meg kell elégednetek ezzel :)
Örülnék pár kommentnek, hogy tudjam tetszik nektek a történet. 

U.i.: Ma kaptam netfeltöltést, és egész nap Balatonfüreden császkáltam.

Anne egy fiatal lány, akinek életkora különböző szakaszaiban történik valami. Kiderülnek súlyos betegségek, vagy éppen titokzatos szerelem. Megmutatkozik anya-lánya kapcsolata is egy tragédia után.
Egy gyilkos kór, egy kedves barát és egy titokzatos szerelem.

***

Alex még nem volt itt, pedig jól tudja, hogy amíg nem búcsúztam el tőle nem megyek sehova – és mellesleg Ő visz el.
Anya már rég az ajtóban állt és másodpercenként kinézett az ajtón. Nagyot sóhajtott, amikor meghallotta a közeledő autó hangját.
– Kicsim, azért egy kardigán nem ártana, ha veled lenne! – adta át anya az egyik kedvenc fekete kardigánját.
– Köszi, anya! – Szorosan magamhoz öleltem, majd két puszi után elindultam ki, de még az ajtóban visszafordultam.
– Szeretlek!
– Én is kincsem!
A szorító érzés nem akart szűnni, de anya az összespórolt pénzét erre az útra költötte. Nem hagyhatom cserben!
– Hello, Alex!
– Készen állsz, mia stella?
– Aham…

1 megjegyzés:

  1. Jó kezdés.. fel van keltve a figyelmem... olvasok tovább.. :D
    Nem igérek minden fejihez kommit, de ha valami megmoccan akkor írok még...:D

    VálaszTörlés