Blogger Templates
KÖLTÖZÉS!!!
Kérlek, ha tetszett a történet, akkor mindenképpen kövessétek a Főblogom, ami ezentúl az egyetlen történetes blogomként fog funkcionálni.
www.stellabrandy.blogspot.com

MOVING!
Please, if you liked the story, be sure to follow the Főblogom, which is now the only history will function as a blog Online Arcades.

2011. július 24., vasárnap

Ajándék - 16. fejezet

 A 15. fejezetet ne felejtsétek elolvasni eggyel lejjebb!

16. Egy barát elvesztése és egy régi ismerős feltűnése

Edan még soha nem járt Londonban, de nagyon tetszett Neki. Edward többször is hívta, de a repülőgépen nem lehetett telefonálni. Mikor sikeresen landoltunk felhívtam Edwardot. Nem értette, hogy mit keresünk Londonban.

- Edward, ez jó lesz egy kis nászútnak is. Edan is élvezi.

- Felelőtlen vagy. Legalább szólhattál volna.

- Hirtelen ötlet volt.

- Várj! Carlisle beszélni akar veled.

- Oké. Szia, Carlisle!

- Szia, Esther! Ha már Londonban vagytok, esetleg vethetnél egy pillantást a régi anglikán lelkész házára.

- Rendben. Készítek képet is, jó

- Köszönöm. Amúgy miért mentetek el olyan gyorsan?

- Az egyik itteni barátom rosszul lett és engem nevezett meg örökösének, ha bármi történik vele.

- Oh, sajnálom.

- Fred jó barátom volt.

- Fred? Szabad megtudnom, hogy milyen Fred?

- Persze. Fred Vuckari.

- Vuckari? Ez biztos?

- Igen, ismerted?

- Nem, de anyámat is Vuckarinak hívták.

Abban a pillanatban fel sem fogtam, hogy mit mondott. Fred valamilyen szinten rokonságban áll Cullenékkel. Miért velem történnek ezek a dolgok?

Rögtön a kórházba mentünk Szerelmemmel, ahol a nővérke meglepődött, de pillanatokon belül Fred kórterméhez vezetett. Fred rá volt kötve ezer monitorra…
Leültem az ágy melletti székre, Edan mögém állt. Megfogtam Fred kezét.

- Ne sírj!- halottam meg a rekedtes hangot, majd éreztem a bőrömön egy férfikezet, aki letörölte a szemem sarkából kibuggyanó könnycseppet.

- Fred… Sajnálom!

- Ugyan mit, Ess? Tudtuk, hogy egyszer eljön az is. És Én egyáltalán nem vagyok szomorú, mert megismerhettelek Téged. Igaz barát vagy.

- Te is. Tudod, hogy nagyon szeretlek…

- Persze. Ő a barátod?- nézett fel a fejem fölé.

- Edan Cullen. – mutatkozott be Szerelmem és kezet rázott Freddel.

- Fred Vuckari. Nagyon örülök, hogy megismerhettelek. Uh, látom már össze is házasodtatok. Ilyen gyorsan telik az idő?- csodálkozott el.

- Hát, úgy látszik. Nagyon sajnálom, hogy nem ismertük meg egymást előbb. – mondta Edan.

- Mindenki úgy néz Rám, mintha valami időzített bomba lennék. Pedig csak elmúlt az Én időm.

- Ne mond ezt! Olyan fiatal vagy még. Nem ezt érdemelted.

- Igazából nem is csak emiatt jöttél. Igaz? Ismerlek, mint a rosszpénzt! Tudom, hogy a végrendeletem miatt vagy ilyen.

- Ezt nem fogadhatom el. És biztos van más, aki jogos rá…

- Te vagy az egyetlen... Úgy szeretlek, mintha a testvérem lennél.

- N is úgy szeretlek, mintha testvérem lennél.

Megfogtam a kezét, s Rá mosolyogtam. Ő is Rám mosolygott és aztán csak a műszerek hangos sípolására eszméltem fel. Fred mosolyogva aludt el örökké… Egy könnycsepp lassan csordult ki a szememből, majd folyt le az arcomon. Londoni legjobb barátomat elvesztettem. Pedig tényleg olyan volt, mintha a bátyám lenne.

Edan magához húzott, s kezével finoman simogatta a hátam. Hagyta, hogy eláztassam ingét…
Az orvosok nagyon sajnálták, s részvétüket fejezték ki.

Edan nem engedte, hogy teljesen összeomoljak, elvitt egy csomó helyre. Utoljára Carlisle kérésnek tettünk eleget. A kis, poros házikót rég nem látogatta már senki. Fred sem itt lakott, de az örökségben ez a ház is benne volt. Rögtön eldöntöttem, hogy ezt átruházom Carlislera. Már indultunk volna vissza, amikor valaki a nevemet mondta.

- Esther? Esther Evenson? John húga?- remegett meg a nő szája széle.

- Igen, n vagyok az. De Ön kicsoda?

- Valeria Quekker, John bevésődése. Én érzem, hogy John nem halt meg, de azt nem tudom, hogy hol van… nem tudok nélküle élni. – először a vezetéknevén akadtam fel…, aztán viszont a szomorúság vette át a helyét.

- Quekker?- kérdeztem vissza, remélve, hogy csak rosszul hallottam.

- Tudom, hogy az apám miatt elítélsz. Ítélj, csak… Nekem tudnom kell, hogy hol van. – könyörgött.

- Nem ítéllek el, az apád… A bátyám bevésődése vagy és Én ezt tiszteletben tartom. Elviszlek hozzá. – fogtam meg a kezét, biztosítékként.

Edan nem szólalt meg, megértette Valeriát. Miután elintéztük az öröklődéses dolgot azonnal gépre szálltunk és mentünk haza. Először anyuékhoz mentünk, hogy a plusz egy főt letudjuk.

- John?- léptem be a házba. Bátyám azonnal elém sietett, de szeme megakadt a mögöttem lépkedő Valerián. Magához ölelte, s nem akarta elengedni, soha többé…

Szó nélkül léptem ki a házból, s bújtam Edan karjai közé. A hirtelen hangulatváltozástól már meg sem ijedtem, de Edan teste egy pillanatra merevvé vált, majd miután meglátta az arcomon, hogy semmi bajom megkönnyebbülve fújta ki a levegőt.
Egymás kezét fogva sétáltunk a régi Black házhoz, ami már Cullen-ház volt. Annyira izgultam, hogy Carlisle mit fog szólni a hírhez… Izgatottan gyűrögettem kedvesem inge ujját.

Jasper sietett elénk, mert már messziről érezhette, hogy milyen izgatott vagyok.
Mikor meglátott végigmért. Legszívesebben a nyakába vetettem volna magam.
Hármasban sétáltunk a házhoz.

- Hello!- üdvözöltem mindenkit, aki a nappaliba volt.

- Ellógtál? Ejnye!- csóválta a fejt Emmett vigyorogva.

- Nem!- ráncoltam össze a homlokom, majd eljátszottam a sértődöttet.

- Esther, ugye nem felejtetted el?- ölelt meg Carlisle, s szemeiben felfedeztem a gyermeki kíváncsiságot…

- Hát… Tudod eléggé piszkos volt és nem hiszem, hogy jól mutatott volna egy képen… - Carlisle megfagyva állt. – Persze, hogy készítettem képeket! Sőt… - húztam elő a papírt a farzsebemből, majd átnyújtottam Carlislenak.

Feszülten figyeltem Carlisle reakcióját, miután kinyitotta a lapot és elkezdte olvasni a szöveget. Semmilyen érzelmet nem tudtam az arcáról leolvasni…

- Ez… Csak álmodom?- kérdezte hitetlenkedve.

- A vámpírok nem tudnak aludni… - gyűrögettem Edan ingujját még tovább. Aztán valaki olyan szorosan ölelt magához, hogy azt hittem meg akar fullasztani.

- Oh, bocsánat!- engedett el Carlisle. – Csak… ez… nem is hiszem…

- Semmi baj! Örülök, hogy örömet tudtam okozni… - pirultam el zavaromban.

- Örömet okozni… - röhögött fel Emmett, mire Rosalie egy célzott ütéssel tarkón csapta férjét. – Ezt most miért?- nézett értetlenül feleségére.

Carlisle nagyon örült, hogy az a ház, ahol felnőtt most újra a birtokában lehetett. Isis is örült, hogy férje örül.
Nem tudom, hogy mikor aludhattam el, de Edan vállának dőlve behunytam a szeme és aztán, már csak édes álmok.

Aztán az idő gyorsan eltelt, s a rokonok egyre idegesítőbbek lettek, a pocakom méretével egyenesen arányosan. Az utolsó hónapokban már ki sem akartam mozdulni a szobából, de Edan se hagyott békén.
A kilencedik hónapban Edan egyre többször nem aludt, de pár nap múlva annyira elfáradt, hogy mikor Én már aludtam Ő is elaludt.
Reggel olyan édesen aludt, hogy nem volt szívem felébreszteni. Írtam egy levelet, hogy hol találhat, majd felöltözve kiléptem a házból.

2 megjegyzés:

  1. huh..Te nő!:D

    most három fejezetet olvastam el..és annyi mindent olvastam egyszerre hogy már nem is emlékszem mindenre..:$xD

    ez a fejezet nagyon, nagyon nagyon nagyon ...pörgős lett!:DxD

    valaki meghal aztán meg megtalálnak valakit aki a családhoz tartozik..sutty egy esküvő csak úgy..aztán..olyan össze..összemosódott most minden hogy azt sem tudom ol áll a fejem:D:D annyi mindent írtál hogy sok és egyben sokk volt:D:D

    Aziker babák..aztán egy "gyors újra bemutatkozás" a szülőknek... a pofon az nagyon ütős dolog volt :O elég agresszív apuci:S:O

    2 hónaposan megy férjhez...elég gyosr volt maga az esküvő menete is:D...Emmett akciója kicsit fura volt, de jót nevettem rajta:D

    aztán a nászéjszaka utáni telefon..:S az kicsit összezavart..nem tudom..lehet elfelejtettem hogy ki isvolt ez a ...Fred..ez..mm hogy Ő volt Eszter megmentője..asszem..:$ jah igen ő volt az..okéxD

    aztán Carlisle kérése hog nézzék meg a régi házukat..furcsa volt és sejtettem hogy lesz ott valami..nem véletlenül írtad bele ezt a furcsa kérést..és be is igazolódott..Fred halála is..elég gyorsan zajlott de egész jól leírtad ;):)

    aztán jött ez a lelkészház..:O
    ez a Fred valami leszármazott akkor? de hát hogyan? és azért elég furi hogy a tulajdona volt ennek a Frednek...Carlisle anyja felől rokon volt..de..na mind1 gondolom nem fontos..

    na és ez az új lány?:O:O Valeria..juj..valami rémlik..juj!! John meglátogatta a családját mikor a "támadás" történt..de..miért nem kereste meg utána a bevésődését John??:O

    és mi az hogy a kilencedik hónapban?:O:O az iker terhességek rendszerint rövidebbek mint a szimpla terhességek..bár ez részlet kérdés..csak úgy mondtam..

    egyébként meg, nem tudom hogy észrevetted e..(vagy csak az én gépemen nem látszik másé), de csak ÉN írok komit!!!!:O

    lesz folytatás még..ugye???*bociszemek*

    Sok puszit és ihletet:*

    VálaszTörlés
  2. Kedves Mosi :P
    Észrevettem, hogy csak Te írsz komit de nem bánom, mert te vagy ezre ember hosszúságút írsz! (ez bók)
    Folytatás??? Nem hiszem, mivel ez a történetem úgymond egy bemutatkozóSpirit-fanfic lett.
    Tudom, hogy az ikerterhességek általában nem tartanak ki a kilencedik hónapig, de úgy gondoltam, hogy mégsem egy sim ikrterhességről van szó (minkét szülő alakváltó).

    VálaszTörlés